تریلر بازی Hogwarts Legacy در چند روز آینده می رسد منتشر میشود

تریلر بازی Hogwarts Legacy در چند روز آینده می رسد منتشر میشود

اگرچه از آخرین باری که چیز مشخصی در مورد اکشن RPG هاگوارتز Legacy دیدیم یا شنیدیم، مدت زیادی می گذرد، اما افشای اطلاعات اخیر به شدت حاکی از آن است که این موضوع به زودی تغییر خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، یک رویداد بزرگ پلی‌استیشن در ماه مارس برنامه‌ریزی شده است، و Hogwarts Legacy یکی از بازی‌هایی خواهد بود که پیش از انتشار شایعه‌ای در سپتامبر در آنجا به نمایش در خواهد آمد.

 

اکنون، یکی از اعضای سابق تیم سازنده بازی همین مسئله را بازگو کرد . تروی لیویت که در ماه مارس سال گذشته توسعه دهنده استودیوی Avalanche را به دلیل جنجال هایی که بر سر کانال شخصی او در یوتیوب و بازدیدهای طرفدار Gamergate وجود داشت، ترک کرد اخیراً در توییتر منتشر شد و در پاسخ به افشاگری های مشابهی که در بالا ذکر شد، گفت که اگرچه او تایید یا رد نمی کند .

 

البته، این چیزی را مشخص نمی کند، به خصوص که لیویت حدود یک سال است که بخشی از تیم سازنده بازی نبوده است و ممکن است برنامه ها از آن زمان به خوبی تغییر کرده باشند. پس از آن، به همان اندازه احتمال دارد که او هنوز کاملاً آگاه باشد، در حالی که نشت های مداوم با آنچه که به نظر می رسد همسو هستند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0646

خبرنامه بازی ها

گالری